Badania OHRP i standardowej opieki AD 2

Konflikt między dwoma rodzajami badań powoduje niepotrzebne utrudnienia między badaczami a uczestnikami badania, spowalnia odkrycie wiedzy, której bardzo potrzebujemy i naraża pacjentów na nieznane, ale potencjalnie znaczne ryzyko. Wzywamy OHRP do zmiany projektu wytycznych w celu odzwierciedlenia codziennej rzeczywistości opieki klinicznej. Zwykłe informacje podawane dorosłym pacjentom z astmą, którzy rozpoczęli stosowanie steroidów wziewnych
Kortykosteroidy wziewne (glukokortykoidy) mają długi pozytywny bilans bezpieczeństwa. Najczęstszym działaniem niepożądanym jest chrypka – u niektórych pacjentów rozwijają się infekcje grzybicze gardła, dlatego ważne jest, aby płukać gardło po użyciu inhalatora, aby zmyć nadmiar leku z gardła. Chociaż istnieją inne działania niepożądane, są one rzadkie, a jako lekarz będę monitorował ciebie za ich wystąpienie; w tej chwili twoja niekontrolowana astma jest znacznie większym problemem.
Informacja na temat beklometazonu wymagana w dokumencie świadomej zgody, zgodnie z wytycznymi OHRP *
W sekcji ryzyko dokumentu świadomej zgody należy odnotować następujące kwestie:
Ból głowy, zapalenie gardła, zakażenie górnych dróg oddechowych, zapalenie błony śluzowej nosa, nasilone objawy astmy, objawy ustne (droga oddechowa), zapalenie zatok, dysfonia, bolesne miesiączkowanie, kaszel. Zgony z powodu niewydolności nadnerczy wystąpiły podczas i po przeniesieniu z kortykosteroidów do kortykosteroidów wziewnych; monitoruj uważnie. Wznowić doustne kortykosteroidy (w dużych dawkach) bezpośrednio podczas stresu lub ciężkiego ataku astmy. Przeniesienie z terapii ogólnoustrojowej na inhalację może spowodować niemożność maskowania stanów alergicznych (np. Zapalenie błony śluzowej nosa, zapalenie spojówek, egzema). Ryzyko cięższego / śmiertelnego przebiegu infekcji (np. Ospa wietrzna, odra); unikać ekspozycji u pacjentów, kt rzy nie mieli tych chorób lub zostali prawidłowo zaszczepieni. W przypadku ich ekspozycji należy rozważyć profilaktykę / leczenie. Nie jest lekiem rozszerzającym oskrzela i nie jest wskazany do szybkiego łagodzenia skurczu oskrzeli. D / C, leczyć i wprowadzić alternatywną terapię, jeśli skurcz oskrzeli występuje po podaniu dawki. Obserwować ogólnoustrojowe działanie kortykosteroidów (np. Hiperkortyzacja, zahamowanie czynności kory nadnerczy); jeśli pojawią się takie zmiany, zmniejsz dawkę powoli. Potencjał do zmniejszenia prędkości wzrostu u dzieci. Ostrożnie z aktywną lub nieaktywną gruźlicą (TB), nieleczoną ogólnoustrojową infekcją grzybową, bakteryjną, pasożytniczą lub wirusową lub opryszczką oczną. Rzadkie przypadki jaskry, zwiększone ciśnienie śródgałkowe (IOP) i zaćmy zgłaszane. Ostrożność u osób starszych.
* Źródło: pozycja odniesienia dla lekarzy dla Qvar (dipropionian beklometazonu).
Finansowanie i ujawn ianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł został opublikowany został opublikowany 12 listopada 2014 r. O godzinie.
Materiał uzupełniający
Powołując się na artykuły (12)
Zamknij Cytowanie artykułów
Komentarze (4)